Drie categorieën voor relatiegeschenken!

relatiegeschenken

Wanneer je relatiegeschenken wil geven en hier naar opzoek bent zijn er heel veel mogelijkheden waaruit je kunt kiezen. Om je te helpen bij die keuze hebben wij relatiegeschenken onderverdeeld in drie categorieën. Het kom vaak voor dat goedkopere geschenken minder persoonlijk zijn en luxere producten het meest persoonlijk. Met deze insteek hebben we drie categorieën gemaakt waaronder kleine (meestal goedkope) geschenken, standaard geschenken en luxe geschenken.

Kleine relatiegeschenken, makkelijke weggevertjes

Onder deze categorie vallen de goedkoopste geschenken en deze worden vaak in grotere aantallen weggegeven. worden vaak weggegeven. Dit maakt deze relatiegeschenken dan ook het minst persoonlijk. Het zijn give aways met als doel om meer brand awareness te creëren en om het bedrijf te promoten. Bedrukte pennen en aanstekers met uw bedrijfsnaam zijn hier een voorbeeld van.

Standaardgeschenken voor elke gelegenheid

Standaardgeschenken zijn geschikt voor bijna alle momenten. Deze geschenken worden meer gewaardeerd omdat deze geschenken ook persoonlijker zijn. Standaardgeschenken zijn nog persoonlijker te maken door bijvoorbeeld de naam van de ontvanger erop zetten. Het is ook persoonlijk te maken wanneer er meerdere persoonlijke gegevens bekend zijn. Dan kan je namelijk een geschenk sturen op een verjaardag of inspelen op de persoonlijke behoeftes en interesses van de ontvanger. Zo kan je tijdens kerst bijvoorbeeld bedrukte mutsen opsturen naar de klanten of op de verjaardag van een klant een cadeaubon weggeven.

Luxe geschenken voor die ene speciale klant

Tot slot zijn er ook luxe geschenken. Deze geschenken zijn voor speciale klanten die je graag extra aandacht wil geven. Door middel van luxe geschenken kan je deze speciale klanten verassen. Ze hebben een hoge waarde en een kleine oplage, want dit is echt alleen voor die speciale klant, het is dus gericht op een individu. Voorbeelden hiervan zijn een weekendje weg naar een resort of het geven van een workshop.

Dit zijn in het kort de drie categorieën waarin relatiegeschenken gecategoriseerd kunnen worden. Natuurlijk verschilt de waarde van een geschenk per persoon, product of branche. Zo kan in de huizenmarkt een bedrukte pen een weggevertje zijn, maar in de food retail markt een premium geschenk zijn. Echter valt wel op dat het bedrukken van relatiegeschenken het vaakst wordt gedaan. Voor het laten bedrukken van relatiegeschenken willen wij als tip meegeven om te kijken bij https://www.bedrukken.nl/. Hier kan je heel veel soorten producten laten bedrukken om als relatiegeschenk weg te geven!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *